Polsat musi zapłacić 500 tys. zł kary za wypowiedź Szczuki


Sąd Najwyższy oddalił kasację Polsatu w sprawie 500 tys. zł kary za wypowiedź Kazimiery Szczuki w programie "Kuba Wojewódzki".

Zgodnie z zapowiedziami prasowymi, koncern medialny Axel Springer przejął tytuły z rosyjskiego portfolio grupy wydawniczej Gruner + Jahr. O 15,4 proc. wzrosły wydatki na reklamę kinową w ubiegłym roku, w porównaniu z 2008 rokiem, wynika z raportu Expert Monitora (dane cennikowe, bez autopromocji, wydatki na reklamę na ekranach). Ewa Ewart, znana na całym świecie autorka głośnych dokumentów, dziennikarka BBC, specjalnie dla widzów kanału rekomenduje   niezwykłe filmy, które jej zdaniem warto zobaczyć. W cyklu "Ewa Ewart poleca",  TVN24 pokaże kolejne dokumenty. Zaczynamy 3 stycznia 2010 roku o godzinie 12. 20  poruszającym  dokumentem  z BBC pt  "Mali złodzieje".  



Grupa Onet.pl udostępniła wersję testową nowego komunikatora społecznościowego Mytribe. Spółka Nasza Klasa, właściciel serwisu społecznościowego Nasza-klasa.pl, zmieniła wczoraj jego nazwę i domenę na Nk.pl. Telewizja Polska nie będzie podwyższać pensji pracownikom ani zatrudniać nowych osób – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis"

W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".

"Fakty" TVN w marcu. br. wyprzedziły "Wiadomości" TVP 1 pod względem liczby widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Telewizyjni kibice nie zbojkotowali ostatniego meczu polskiej reprezentacji w eliminacjach do piłkarskich mistrzostw świata – w TVP 1 oglądało go średnio 3,9 mln widzów.

UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański. Na rynku pojawił się dwumiesięcznik o lifestylowym charakterze pt. "Kawa" (Media Editor). Szwedzkie radio zaprosiło do prowadzenia swojego popularnego programu kobietę skazaną za podwójne zabójstwo - informuje serwis lenta.ru.



Po 28 dniach października średnia widownia "Faktów" TVN jest większa, niż "Wiadomości" TVP 1 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Oferta sieci kablowej UPC Polska poszerzy się o pięć kanałów. Edipresse Polska SA wydaje kolejną kolekcję filmów na płytach DVD z książkami. Tym razem w 25-częściowej serii pojawią się filmy science fiction.

Eurozet porządkuje strukturę


Eurozet łączy spółki, które są właścicielami poszczególnych koncesji radiowych koncernu.

"Bild" ukaże się w 3D


Koncern medialny Axel Springer zapowiada trójwymiarowe wydanie dziennika "Bild".

Telewizyjna "Jedynka" nie szuka nowego prezentera


Przedstawiciele Telewizji Polskiej deklarują, że nie będą szukać prezentera do "Wiadomości" TVP 1, który miałby zastąpić zwolnioną Małgorzatę Wyszyńską.

Dziennikarze stanęli w obronie J. Snopkiewicza


Reporterzy, wydawcy i prowadzący programy w TVP Info skierowali do zarządu i rady nadzorczej telewizji publicznej list w obronie Jacka Snopkiewicza, który wczoraj przestał być szefem tego kanału informacyjnego.

"Naj" z tygodnika przekształci się w miesięcznik


G+J Polska planuje zmniejszenie częstotliwości wydawania poradnikowego "Naj" z tygodniowej na miesięczną - nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Maciej Łętowski w zarządzie Presspubliki


Maciej Łętowski został nowym członkiem zarządu i wiceprezesem spółki Presspublica (wydawca m.in. "Rzeczpospolitej").

Także Polsat podnosi ceny na czerwiec


Czas reklamowy w Polsacie będzie w czerwcu droższy niż rok temu. Biuro reklamy Grupy Polsat, Polsat Media, nie ujawnia jednak średniej skali podwyżki.

10 osób zwolnionych w Grupie Radiowej Time SA


Grupa Radiowa Time SA rozwiązała umowy z 10 pracownikami. Zwolnienia otrzymały głównie osoby pracujące w oddziałach regionalnych sieci.

"Angora" i "Gość Niedzielny" poprawiły sprzedaż


W pierwszym półroczu tego roku "Tygodnik Angora" i "Gość Niedzielny" zanotowały wzrosty średniego rozpowszechniania płatnego razem wobec tego samego okresu w ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Nowy program i nowi dziennikarze w Polsat News


Polsat News wprowadza do ramówki magazyn informacji zagranicznych pt. "Oblicza świata".

Proces o nielegalne zamieszczanie artykułów w internecie


17 grudnia przed Sądem Okręgowym w Białymstoku rozpocznie się proces z powództwa INFOR Biznes o zasądzenie spółce odszkodowania od firmy, której zarzuca nielegalne zamieszczanie w internecie jej artykułów prasowych.

Nowy szef TVP w Łodzi


Waldemar Drozd pełni obowiązki dyrektora łódzkiego oddziału Telewizji Polskiej. Zajął miejsce Małgorzaty Potockiej.

Awantura o tramsmisję z gali Telekamer


13. edycja Telekamer, plebiscytu tygodnika "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), nie będzie transmitowana w telewizji. Galę na żywo będzie można zobaczyć tylko w należącej do Grupy Bauer telewizji internetowej Interia.tv.

Radio Katowice szykuje zwolnienia


Do końca tygodnia trwa program dobrowolnych odejść w Radiu Katowice. Skorzystały z niego na razie cztery osoby.

SDP przygotuje własny projekt ustawy medialnej


Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich w porozumieniu z radami programowymi mediów publicznych przygotowuje własny projekt ustawy medialnej. Jego założenia znane mają być na początku grudnia - zapowiedziała podczas debaty o misji TVP prezes SDP Krystyna Mokrosińska.

Oferta naszej firmy to przede wszystkim fotowoltaika Gdańsk oraz pompy ciepła pomorskie. Od wielu lat dostarczamy panele fotowoltaiczne pomorskie do naszych klientów na terenie Gdańska oraz województwa pomorskiego. W ofercie znajdują się instalacje fotowoltaiczne pomorskie najlepszych światowych producentów. Dzięki temu masz pewność, że nasze panele fotowoltaiczne pomorskie będą ci służyły przez wiele długi lat. Tylko panele fotowoltaiczne sprawdzonych i uznanych producentów dają gwarancję na minimum piętnaście lat bezawaryjnej pracy. Jeżeli interesują cię panele fotowoltaiczne pomorskie to najszerszą ofertę w Gdańsku i pomorskiem znajdziesz właśnie w naszej firmie.