Zdumiewający raport NIK: miliony na odprawy w Polskim Radiu


"Gazeta Wyborcza": 3,6 mln zł - tyle według NIK kosztowała Polskie Radio beztroska polityka kadrowa koalicji PiS-LPR-Samoobrona. Pieniądze poszły na odprawy i odszkodowania.

- Rada Programowa Oddziału TVP S.A. w Gdańsku protestuje przeciwko drastycznemu zmniejszeniu środków finansowych na 2010 r. dla ośrodków regionalnych. Rzecznik TVP SA tłumaczy, że powodem trudnej sytuacji wszystkich jednostek telewizji jest znaczny spadek wpływów z abonamentu. W styczniu br. łączne wpływy cennikowe głównych telewizji ze sprzedaży czasu reklamowego wyniosły blisko 474 mln zł i były o 25,1 proc. wyższe od styczniowych w ub.r. (prawie 379 mln zł). Jest to jednak wzrost tylko na papierze. Dziennik ”New York Times” będzie dostępny na 850 ekranach ustawionych w kawiarniach, barach i na lotniskach w największych amerykańskich miastach.



TV Biznes do jesiennej ramówki wprowadza nowe pozycje. "Rzeczpospolita" (Presspublica) nie musi przepraszać Ludwika Dorna, byłego marszałka Sejmu i byłego ministra spraw wewnętrznych i administracji, za nazwanie go "przedsiębiorcą" – takie orzeczenie wydał w piątek Sąd Apelacyjny w Warszawie. Dziewięć firm zgłosiło chęć kupna amerykańskiego tygodnika finansowego "BusinessWeek", podał dziennik "The Daily Telegraph".

Rozstrzygnięto Ogólnopolski Konkurs na Artystyczną Formę Radiową i Warsztaty Reportażowo-Słuchowiskowe Grand PiK 2010, organizowany przez Polskie Radio Pomorza i Kujaw.

Sukcesy Polaków na lekkoatletycznych mistrzostwa świata w Berlinie najwięcej widzów przyciągały do Jedynki. Wczoraj w Agencji Informacji Telewizji Polskiej ruszyły zwolnienia grupowe. Na liście są m.in. twarze TVP Info Adrian Klarenbach i Edyta Lewandowska, prezenterka "Teleexpressu" Beata Chmielowska-Olech i operator raniony w Iraku.

Rozpoczyna się w Telewizji Polskiej kampania informacyjno-promocyjna na temat abonamentu radiowo-telewizyjnego. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 993 tys. zł kary na Cyfrowy Polsat za zapis w regulaminie naruszający – zdaniem UOKiK – interesy konsumentów. Spółka zamierza się odwołać. ITI Neovision, operator platformy N, podpisał umowę z dystrybutorem Monolith Films na kontent do usług wideo na żądanie.



Program publicystyczny Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozowskiego ”Teraz my!” będzie się ukazywał w TVN tylko do czerwca. Również ”Kawa na ławę” Bogdana Rymanowskiego ma zniknąć z TVN. Eurozet przejął domenę Radioplus.pl i uruchomił na niej nową stronę Radia Plus. Telewizja publiczna, walcząc z gigantyczną dziurą budżetową, dokłada do ramówki kolejne reklamy. Jak wyliczył "Dziennik Gazeta Prawna", w 2009 r. obie główne anteny wyemitowały o ponad 250 godzin reklam więcej niż rok wcześniej.

Zmiany w "Wiadomościach", dziękują reporterowi


Do zespołu "Wiadomości" TVP 1 dołączyła Katarzyna Senyk. Redakcja rozstała się z reporterem Michałem Traczem.

Drugi Lew w Cannes dla agencji Change


Agencja Change zdobyła drugiego Lwa podczas 57. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions. Doceniono jej kampanię dla studia dźwiękowego Genetix realizowaną w Internecie na stronie Press.pl.

Prestiżowa nagroda dla portalu Onet.pl


15 marca, z okazji Światowego Dnia Konsumenta, w siedzibie Business Centre Club w Warszawie wręczono statuetki "Godło Jakość Obsługi – Wybór Konsumentów 2009". Wśród nagrodzonych firm znalazła się także Grupa Onet.pl.

Wkrótce debiut brytyjskiej Vivy


Grupa telewizyjna MTV Networks (Viacom) rezygnuje z marki The Music Factory (TMF) w Wielkiej Brytanii. Zastąpi ją Viva.

"Wieczór Wybrzeża" powraca w wersji internetowej


Grupa Wydawnicza Polskapresse uruchomiła lokalny serwis informacyjno-społecznościowy Wieczorwybrzeza.pl.

Agencja TVN obsługuje Igrzyska Olimpijskie w Vancouver


Agencja TVN (TVN News & Services Agency) będzie obsługiwała tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Zbudują studio w bezpośrednim sąsiedztwie wioski olimpijskiej, z widokiem na BC Place, nad którym będzie wznosić się znicz olimpijski.

Telekamera dla Anity Werner


Dziennikarka TVN24 Anita Werner została laureatką Telekamery.

Rada Nadzorcza Radia Opole wybiera prezesa


Rada Nadzorcza publicznego Radia Opole wysłucha dzisiaj sześciu kandydatów i być może wybierze prezesa rozgłośni. Po odwołaniu w 2008 roku Marcina Paladego rada delegowała do zarządzania spółką swoich członków, a kolejne konkursy nie przyniosły rozstrzygnięcia.

Coraz gorsza sytuacja na dziennikarskim rynku pracy


Sytuacja na rynku pracy dla dziennikarzy w ciągu ostatnich miesięcy stała się dramatyczna, a będzie jeszcze gorzej. Do takiego przekonania doszli uczestnicy wczorajszej debaty "Czy wszyscy dziennikarze skończą pod pośredniakiem?".

"Gazeta Wyborcza" wygrała ze SKOK-ami


Wydająca "Gazetę Wyborczą" spółka Agora nie musi przepraszać Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych ani ich szefa Grzegorza Biereckiego za serię artykułów na temat działalności SKOK-ów - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. To prawomocny wyrok, który oddalił apelację SKOK-ów.

Coraz gorsza sytuacja na dziennikarskim rynku pracy


Sytuacja na rynku pracy dla dziennikarzy w ciągu ostatnich miesięcy stała się dramatyczna, a będzie jeszcze gorzej. Do takiego przekonania doszli uczestnicy wczorajszej debaty "Czy wszyscy dziennikarze skończą pod pośredniakiem?".

BBC tnie pensje swoich szefów o jedną czwartą


Utrzymywana z bezpośrednich podatków brytyjska publiczna stacja radiowo-telewizyjna BBC ogłosiła w czwartek, że w związku z kryzysem finansowym zredukuje do 2012 roku o 25 proc. i zamrozi uposażenia 650 osób z wyższego personelu kierowniczego.

"Info dziennik" może zniknąć z TVP Info


Sztandarowy program kanału informacyjnego Telewizji Polskiej - "Info dziennik – zdarzyło się dziś" - prawdopodobnie zniknie z ramówki TVP Info – dowiedział się "Presserwis".

Gazetowa wojna o wschodni i zachodni Berlin


Wydawcy prasowi wprowadzają nowe tytuły bulwarowe w stolicy Niemiec.

Kultowy serial wraca na antenę


Archiwalne odcinki "Kryminalnych gier" pojawię się na antenie TVS. Stacja wyemituje popularny serial od 4 lutego w czwartki o godz. 20.55 i w soboty o 20:25.

Oferta naszej firmy to przede wszystkim fotowoltaika Gdańsk oraz pompy ciepła pomorskie. Od wielu lat dostarczamy panele fotowoltaiczne pomorskie do naszych klientów na terenie Gdańska oraz województwa pomorskiego. W ofercie znajdują się instalacje fotowoltaiczne pomorskie najlepszych światowych producentów. Dzięki temu masz pewność, że nasze panele fotowoltaiczne pomorskie będą ci służyły przez wiele długi lat. Tylko panele fotowoltaiczne sprawdzonych i uznanych producentów dają gwarancję na minimum piętnaście lat bezawaryjnej pracy. Jeżeli interesują cię panele fotowoltaiczne pomorskie to najszerszą ofertę w Gdańsku i pomorskiem znajdziesz właśnie w naszej firmie.