Eska pozostaje liderem wśród sieci radiowych


Mimo spadku udziału w czasie słuchania Radio Eska w pierwszym kwartale br. pozostało liderem wśród sieci i rozgłośni ponadregionalnych – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

Radio Tok FM (Agora SA) rozstało się z Igorem Janke, publicystą ”Rzeczpospolitej” i szefem Salon24.pl, który prowadził wtorkowe poranki w stacji. Redaktor naczelna Tok FM zdecydowała tak po protestach słuchaczy. Nie doszło do znieważenia symbolu narodowego w programie "Kuba Wojewódzki" wyemitowanym przez TVN w marcu ub.r. - uznał stołeczny sąd gospodarczy. Telewizja Polska SA znów chce mieć kanał TVP Parlament. – Chcielibyśmy uruchomić ten kanał w ciągu kilku tygodni – zapowiada Daniel Jabłoński, p.o. rzecznik TVP.



Polsat zawarł ugodę w procesie wyborczym, jaki wytoczył stacji kandydujący na prezydenta RP Gabriel Janowski. Telewizja Polska i RMF FM nie będą emitowały reklam do niedzieli włącznie. Wcześniej planowano, że spoty pojawią się tam już dziś. Konkurs na zarząd TVP został unieważniony - zdecydowała późnym wieczorem Rada Nadzorcza spółki. Od wtorku TVP ma też nowego p.o. prezesa. Dotychczasowy - Bogusław Szwedo - złożył rezygnację, zastąpił go Tomasz Szatkowski.

Krystyna Mokrosińska, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich i przewodnicząca Konferencji Mediów Polskich, zaapelowała do premiera Donalda Tuska o wprowadzenie pełnego zarządu w Polskiej Agencji Prasowej oraz zapewnienie środków na funkcjonowanie Telewizji Polskiej i publicznych rozgłośni radiowych.

Przez trzy miesiące słuchacze wpłacili na rzecz Programu III Polskiego Radia 390,9 tys. zł. Prowadzący poranną audycję w radiu ESKA ROCK przywitał słuchaczy wyrażeniem podziwu dla niemieckich żołnierzy, którzy musieli rano wstać i wsiąść do czołgów i samolotów.

Katarzyna Kozłowska, p.o. redaktor naczelna tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost"), złożyła wypowiedzenie. - Czy odbędzie się "Lato z radiem"? – zaproszenie na taką konferencję prasową wysłało w piątek Polskie Radio. Prezes Jarosław Hasiński na lewo i prawo opowiada o problemach spółki. Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał Radiu Zet (Eurozet) wykorzystywania na antenie, stronie internetowej radia oraz w działaniach promocyjnych określenia ”wielka kumulacja” jako nazwy konkursu. Zakaz ma obowiązywać do zakończenia procesu, który Radiu Zet wytoczył RMF FM.



Kanał Wojna i Pokój, nadawany przez ITI Neovision, otrzymał w kategorii Cinema nagrodę Hot Bird TV Award, nazywaną satelitarnym Oscarem. Onet.pl, po raz kolejny, jest patronem i partnerem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę, 10 stycznia. Najważniejsze wydarzenia XVIII Finału Internauci będą mogli oglądać w Onecie na żywo. Dziennikarka TVN24 Anita Werner została laureatką Telekamery.

Eska wciąż liderem wśród sieci


Radio Eska pozostaje liderem słuchalności wśród sieci radiowych, mimo że odnotowało spadek słuchalności w porównaniu z ubiegłym rokiem – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Dwóch kandydatów na fotel prezesa Polskiego Radia


Dwie osoby będą się ubiegać o stanowisko prezesa Polskiego Radia, a dziesięć – o cztery miejsca członków zarządu spółki. Wczoraj otwarto zgłoszenia od kandydatów.

Powstał blog w obronie pracowników "Faktu"


Były pracownik lub współpracownik dziennika ”Fakt” (Axel Springer Polska) założył bloga, w którym chce walczyć z redakcją tego tytułu. Zapowiada m.in. zbiorowy pozew o mobbing.

"WSI nie ingerowały w program o taśmach Beger"


Wojskowe Służby Informacyjne nie miały żadnego wpływu na program "Teraz My" w TVN z września 2006 r., gdy opublikowano nagrania z rozmów posłanki Samoobrony Renaty Beger z politykami PiS - oświadczyli w środę w sądzie dziennikarze Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski. TVN pozwał "Gazetę Polską" za artykuł sugerujący takie związki.

Minął termin na uruchomienie kanału Pino TV


Spółka Prv.pl nie otrzyma od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji więcej czasu na uruchomienie kanału Pino TV.

Telekamery dla A. Werner i TVN24


Dziennikarka TVN24 Anita Werner została laureatką Telekamery. TVN24 został najlepszą telewizją informacyjną.

”Pani Domu” od lutowego wydania zmieni layout


Edipresse Polska SA pracuje nad relaunchem tygodnika poradnikowego ”Pani Domu”, przejętego 2 listopada br. od Marquard Media Polska. Na kampanię promocyjną wyda 4,5 mln zł brutto.

TVP zawiesiła współpracę z Dodą


TVP zawiesiła współpracę z piosenkarką Dorotą Rabczewską, znaną jako Doda. Powodem zerwania współpracy były wypowiedzi piosenkarki na temat Biblii, które zdaniem TVP mogły obrażać uczucia religijne chrześcijan.

TVP2 chce kontynuować "Czas honoru"


Program 2 Telewizji Polskiej chce kontynuować serial ”Czas honoru” – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Telewizyjna "Jedynka" nie szuka nowego prezentera


Przedstawiciele Telewizji Polskiej deklarują, że nie będą szukać prezentera do "Wiadomości" TVP 1, który miałby zastąpić zwolnioną Małgorzatę Wyszyńską.

Zdumiewający raport NIK: miliony na odprawy w Polskim Radiu


"Gazeta Wyborcza": 3,6 mln zł - tyle według NIK kosztowała Polskie Radio beztroska polityka kadrowa koalicji PiS-LPR-Samoobrona. Pieniądze poszły na odprawy i odszkodowania.

Madonna twarzą Dolce & Gabbana


Madonna będzie gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej włoskiego domu mody Dolce & Gabbana – podał serwis Swide.com.

Jesienna ramówka TVP


Jesienią w TVP widzowie zobaczą kilka nowych polskich seriali, pojawią się nowe odcinki znanych już produkcji, na antenę powrócą programy rozrywkowe i publicystyczne, przygotowano także zupełnie nowe propozycje. Telewizja Polska zaprezentowała w środę swoją nową ramówkę.

Karnowski najbardziej promował swoją gazetę


Pracując w ”Dzienniku” i prowadząc programy w Programie III, Michał Karnowski najczęściej cytował swoją gazetę. Policzyli to związkowcy Trójki – uzasadniając obawy, że teraz Karnowski, jako publicysta ”Polski”, znowu będzie promował w Trójce swój tytuł.

Konkurs na dwuletnią kampanię promocyjną mięsa


Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej szuka agencji, której zleci przeprowadzenie dwuletniej kampanii promocyjnej. Jej budżet ma wynieść 3 mln euro.

Oferta naszej firmy to przede wszystkim fotowoltaika Gdańsk oraz pompy ciepła pomorskie. Od wielu lat dostarczamy panele fotowoltaiczne pomorskie do naszych klientów na terenie Gdańska oraz województwa pomorskiego. W ofercie znajdują się instalacje fotowoltaiczne pomorskie najlepszych światowych producentów. Dzięki temu masz pewność, że nasze panele fotowoltaiczne pomorskie będą ci służyły przez wiele długi lat. Tylko panele fotowoltaiczne sprawdzonych i uznanych producentów dają gwarancję na minimum piętnaście lat bezawaryjnej pracy. Jeżeli interesują cię panele fotowoltaiczne pomorskie to najszerszą ofertę w Gdańsku i pomorskiem znajdziesz właśnie w naszej firmie.